dimecres, 8 d’agost del 2007

Un dia a Viena

Ahir a la nit vam enganxar el happy-hour del bar de l'alberg i vam poder degustar la cervesa típica de Viena. Més tard, jugant a cartes, vam conèixer una parella d'australians que estan fent la volta al món durant 10 mesos (aixó sí que es un viatge!!).

Abans d'anar a dormir la nurse (infermera) oficial del viatge li va treure al guix al Ramon, dotant-lo de mobil·litat per poder conduïr ben aviat.

Aquest matí, dutxats i esmorzats, hem agafat el metro per anar a visitar el centre de Viena. Després de visitar els llocs més típics hem estat una bona estona per trobar un lloc per dinar i al final hem dinat força bé a un pub irlandès.

Per tirar avall el dinar hem seguit visitant la ciutat fins acabar rebentats. A l'arribar a l'alberg hem comprat una mica de menjar i hem fet una molt bona barbacoa.

Demà toca fer kilòmetres fins a Praga, aquesta vegada però, la Diana i jo ens lluirarem perquè conduirà el Ramon!!

Esperem poder trobar algun alberg que estigui la meitat de bé que aquest de Viena (i si pot ser, amb wifi gratis).

Podeu anar veient les fotos que anem fent aquí.

Anònim ha dit...

Aqui està fent una setmana bastant dolenta de temps. Dimarts va ploure poquet però durant tota la tarda. Ahir a la matinada super tempesta i notable baixada de temperatures, al matí fosc i a 14ºC,la gent pel poble amb màniga llarga i alguns exagerats amb polars i tot. Res a veure amb el sol que es veu per Viena. Avui, però ja ha sortit el solet i pinta bon dia. A veure si aconsegueixo arrossegar-los fins a la platja.
Espero que Praga us agradi molt, en Jep quan hi va estar fa...17 anys i li va agradar molt, i jo tinc moltes ganes d'anar-hi. Estarem aquí esperant la crònica i sobretot les fotos.