dilluns, 3 de setembre del 2007

De tornada a casa!

Hola a tots!

Ja fa molts dies que vam tornar i no hem escrit res... suposo que heu estat gaudint del bon temps de Barcelona com jo... com vam agafar tanta pluja per Europa...
La veritat es que s'està molt bé a casa, no ens adonem fins que estem lluny. Ja teníem ganes de tornar (crec que parlo en nom de tots), el viatge ha estat genial però tants dies es fa molt llarg.

El meu rànking personal de les ciutats que hem visitat és:

1. Bruixes
2. Praga
3. Berna
4. París
5. Viena

Bruixes és un destí molt recomenable, em va encantar, es una ciutat amb tant d'encant que sembla un poblet amb les seves casetes, els canals, els carrers, la gent, l'ambient, la cervesa, la xocolata... tot és com en un conte, perfecte i de color rosa!!

Praga també és una ciutat que recomano, és molt bonica i amb molta història, cada racó o edifici que miràvem en tenia una. De fet, és on millor vam guadir d'aquest tipus de turisme ja que vam fer una ruta amb guia que ens ho anava explicant tot.

Berna va ser la primera que vam visitar i ens va enamorar a tots, va deixar el llistó molt alt només començar el viatge, encara que després hem vist molts llocs xulos.
Té un riu enorme i netíssim on tothom es banya i es deixa portar pel corrent. Els edificis i els carrers estàn nets i cuidats, res a veure amb Barcelona... jeje

París, oh París... estic completament enamorada de París... és el segon cop que vaig en 2 mesos i no em queixaria si hagués de tornar 2 cops més....
No tinc paraules per a descriure el que vaig sentir el primer cop a l'estar sota la Tour Eiffel il·luminada, asseguda als jardins que hi han sota...
Qui ha estat sap de què parlo i qui no, què esteu esperant??

Viena és una ciutat molt ostentosa, es nota que és rica, amb molts palaus, jardins, edifics col·lonials... però tot això també la fa bella.

Bueno, altra ciutat a destacar també és Düsseldorf que, tot i que no volíem anar, finalment ens va agradar bastant, de fet per a mi és la millor d'Alemania ja que ni Berlin ni Münich em van convèncer gaire.
I Amsterdam, crec que hem de tornar per visitar-la de veritat perque no vam tenir temps, amb tants contratemps no va ser possible...