dilluns, 6 d’agost del 2007

Novetats des de Münich!

Divendres

Sortida agitada de barna, cua a la ronda, nervis...Un cop passada la frontera fem una paradeta per estirar cames i...oh oh...les croquetes apenes han pogut conèixer França!
Arribada a La Tour de Salvagny (Lyon), gràcies al GPS el trobem 'aviat', però a l'hora de trobar l'hotel Formula 1 resulta bastant "dificil": l'hotel es "movia"...desprès d' uns 5 intents, i alguna pirula, arribem a les dotze passades i aparquem per sopar. Ens ve de gust el caldo calentet...però s'ha fet malbé! Tanta calor al maletero...així que sopem remenat d'ou i a dormir. L'hotel no mata, però tampoc es pot demanar massa per 28 euros la nit per habitació doble. Gràcies a la mama Sunxez pel menjar cuinat!

Dissabte

Lyon ni l'olorem, sortim escopetejats cap a Berna, el camí es llarg i a més, en plé port de montanya...caravanon del copon! gairebé dues hores parats pagant autopista i no barata precisament (jo vaig proposar nacional...)arribem a Berna cap a les quatre i dinem al mateix hotel Etap, el menjador no és el millor que hem vist...però hi ha taules netes i ens deixen portar el nostre propi dinar. A la tarda començem la visita per la ciutat, que resulta ser més maca del que esperàvem...ponts enormes i altíssims, un riu net i ben maco, en el que la gent es banya i es deixa anar pel corrent (que no és poc) tan de bó jo pogués banyar-me també...snif snif!

La ciutat está en ple moviment, ens trobem una festa africana amb moltíssima gent i menjars que tenen molt bona pinta...davant del museu d'Einstein. Després d'alguns volts pel "Zentrum" veiem a peu de riu una festa Red Bull (però resulta ser 'privada', també ens trobem un Festival de jazz al centre... Tot esta amb ambient festiu i la ciutat batega vida per tot arreu. Els carrers d' adoquins, els edificis tipics  amb porxo estil totalment suis. Aguantem tota la tarda passejant, anem a sopar a l'hotel i després baixem cap al carrer, al costat de l'hotel tenim un festival de música electrònica que pinta bastant bé, però al baixar ens enterem que les entrades no son gens barates i tancaran d'aqui poca estona, així que decidim no entrar (tot i que una noia ens intenta re-vendre una entrada a meitat de preu) i anem cap a la recepció de l'hotel a prendre una copa abans d'anar a dormir.

Diumenge

Berna ens espera i tenim moltes ganes de  veure-la, així que ben d'hora ens aixequem i estem llestos i anem a veure el que ens queda; la catedral, la casa d'Einstein, la fossa dels ossos, la Rathaus...res ens decep a excepció (en certa manera) de la casa d'Einstein que resulta ser força petita i insipida. Al migdia anem a dinar a l'hotel, som els únics que mengem el nostre propi menjar, semblem gitanos, però bueno, l'economia és important. Després de dinar decidim descansar una mica i anar al centre a que s'ens faci de nit. Abans que es comenci a pondre el sol podem fer un banyet al riu. El Jordi fins i tot es tira des del pont i es deixa portar per la forta corrent durants una estoneta. Passejant per la vora del riu descobrim que Berna també té una zona 'xunga', de la qual ens n'allunyem ràpid per anar a sopar al centre. Després de sopar unes pizzes de lo més guiris, voltem una mica pel centre, fent-nos unes fotos a les fonts del Parlament ens enganxa un personatge amb bicicleta molt borratxo que li tira els trastos a la Diana, però quan veu que té parella demana perdó i s'en va fent esses amb la bici. Parlant d'esses, un cop a l'hotel fent una cerveseta, entren un parell de petats que gairebé ni s'aguanten drets, el resultat és que no aconsegueixen habitació.

Dilluns

Toca anar cap a Àustria, però abans ens aproparem a Alemanya a fer nit a Münich. El GPS ens va de mequis per trobar-ho. Un alberg força barat i amb wifi (també barat) ens convenç per passar la nit. A la tarda passegem per Münich i ens resulta molt diferent de Berna. És molt més turístic, sense gaire encant, però ens encanta el pa d'olives negres i pebrot, i la facilitat per circular en bicicleta. Trobem una festa de patinadors en línia, però tenim gana i anem a sopar a l'alberg.

Esperem trobar més xarxes wifi's barates per anar seguint explicant-vos el nostre dia a dia!!

Petons i abraçades a tots!

Anònim ha dit...

Jo també espero que trobeu xarxes wifi baratetes!! Que xulo llegir el diari de ruta! Resulta molt fàcil imaginar-vos i posar-se en situació, quines vacances us esperen neeeens! Quien pudiera!
Apa,petonets. Dedicats a la Diana pels kms que ja porta a l'esquena.

Sunxez sista

Anònim ha dit...

Ahir vaig intentar escriure en el blog però no m'en sortia, el Dani ja m'ha ajudat.
espero que vagi tot bé, que ho esteu passant de conya, menjeu força i descanseu sufi els que conduiu. No se si aurás vist el e.mail, pero et deia que a Viena intenteu veure El Prater, el Donautrum, el palau de Shönbrunn i la casa Hundertwassarhaus, que no sé on és, però es espectacular.(entra a google imatges, hundertwassar i et farás una idea.)
Petons.
Manu i Mai.

Anònim ha dit...

eh? UUh! que paxa broda!?! i companyia!? Vaia vaia..veig que us ho passeu força be..que continui doncs! Veig que qui mana al blog son les wifi...wifi rules!! jaja! He aprofitat per fer uncomentari en una pausa de la destruccio a 12 anys de llaunetes a l'habitacio..SNIF! 4 bosses industrials de baTZura!! Bueno quan arribis ja no veuras ni rastre..haviam si t'animes i fas el mateix amb les teves!! Bueno TXavalote que us vagi be i haviam si hi ha sort i troveu les wifis aquestes que dius.. di buenas noTXes Kevin!